Udostępnij

Dziś więcej niż słów pisanych będzie słów wypowiadanych. Przygotowałem, a w zasadzie znalazłem, dla was kilka ciekawych filmików dotyczących jeszcze poprzedniego tematu – Google Adwords. Dwa filmiki do obejrzenia…

Dziś więcej niż słów pisanych będzie słów wypowiadanych. Przygotowałem, a w zasadzie znalazłem, dla was kilka ciekawych filmików dotyczących jeszcze poprzedniego tematu – Google Adwords. Dwa filmiki do obejrzenia…

Pierwszy z nich to film na temat zasad działania systemu Google AdWords. Krótko i konkretnie – takie podsumowanie tego, co napisałem w poprzednim artykule tego cyklu.

Zapraszam do obejrzenia filmu.

 

Drugi film jaki chciałbym zaprezentować jest po prostu dowodem na to, że przy usługach terytorialnych, prowadzonych w konkretnym, stałym miejscu (miasto) – taki potężny system reklamowy, obejmujący cały świat, może przynieść wymierne korzyści.

Film prezentowany poniżej wprawdzie nie odnosi się bezpośrednio do usług masażu, ale do usługi, która ma z masaże kilka rzeczy współnych. Głównym podobieństwem jest to, że nie można tej usługi wykonać poza danym miastem – jedynie w siedzibie firmy…

Zapraszam do obejrzenia studium przypadku firmy, która dzięki Google Adwords pozyskuje skutecznie klientów.

Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie tego tematu – zapraszam do zadawania ich przez system komentarzy – czekam i odpowiem najszybciej i najlepiej jak się da 😉

autor: Piotr.Zajac
link:


Udostępnij

Komentarze

komentarze