Udostępnij

Co czyni masażystę profesjonalistą? Kwalifikacje? Lata praktyki? A może umiejętna komunikacja, która sprawia, że pacjent nie czuje się zestresowany podczas zabiegu? Sprawdź!

Co czyni masażystę profesjonalistą? Kwalifikacje? Lata praktyki? A może umiejętna komunikacja, która sprawia, że pacjent nie czuje się zestresowany podczas zabiegu? Sprawdź!

W pracy masażysty niezwykle ważne jest podejście do klienta – delikatne, pełne empatii i wyrozumiałości. Pacjent musi czuć, że jest traktowany wyjątkowo – wówczas chętnie do nas wróci i stanie się lojalnym, stałym klientem, a co więcej – poleci masażystę swoim znajomym. Właśnie o to chodzi – pacjent ma być zadowolony z zabiegu, a Ty – zdobyć lojalnych pacjentów, którzy będą wybierać ciebie, a nie twoją konkurencję.

Jak zadbać o pozytywne relacje z pacjentem?     

  • Pamiętaj o sprawnej komunikacji – informuj pacjenta o wolnych terminach wizyt, przypominaj o umówionych spotkaniach;
  • Bądź on-line – ułatw wam wzajemny kontakt i nie pozwól, by telefon był jedyną formą kontaktu z Tobą. E-mail, system rezerwacji on-line, obecność w serwisach społecznościowych – obsługa klienta znaczy naprawdę więcej niż myślisz!
  • Zadbaj o odpowiedni system lojalnościowy – oferuj zniżki stałym pacjentom, informuj o promocjach;
  • Nie obniżaj jakości swoich usług – zawsze bądź profesjonalistą.

Pamiętaj też, że każdy pacjent wymaga indywidualnego podejścia do jego potrzeb i poświecenia mu 100% uwagi – w końcu ma to być czas tylko dla niego. Odbieranie telefonów, odchodzenie od pacjenta podczas zabiegu – to kwestie, na które nie można sobie pozwolić. Jednak z drugiej strony, nieodebranie telefonu podczas wizyty oznacza utratę pacjenta lub inne zmiany w kalendarzu wizyt, których nie możesz nanieść natychmiastowo. Szkoda, bo czas jest przecież istotny w twojej pracy – wolne chwile można poświęcić na promowanie swojego biznesu i pozyskiwanie nowych pacjentów.

Booksy doskonale rozumie twoje problemy i potrzeby – stąd właśnie pomysł na prostą w obsłudze aplikację do rezerwacji wizyt, która pomaga zatroszczyć się o masażystów i o ich pacjentów.

Dlaczego warto poznać Booksy? Okazuje się, że jednoosobowy biznes odbiera miesięcznie około 150 telefonów, co jest równe ośmiogodzinnemu dniu pracy! Zajmij się w tym czasie tym, co naprawdę kochasz, a uciążliwe prowadzenie kalendarza w firmie, zostaw aplikacji, która jest do tego stworzona.

Booksy to aplikacja, która pomoże ci zdobyć lojalnych pacjentów.

Booksy to również:

  • Możliwość pokazania firmy w sieci i pozyskania nowych pacjentów;
  • Intuicyjny kalendarz, który ułatwi zarządzanie rezerwacjami online;
  • Wiarygodne opinie pacjentów;
  • Kalendarz dostępny 24h/7 na smartfonie, w tablecie i komputerze;

A dla twoich pacjentów to przede wszystkim bezpłatna i bezpieczna aplikacja, w której zakochają się od pierwszej rezerwacji!

Odkąd korzystam z Booksy, mam realnie więcej czasu – zarówno dla siebie, jak i dla pacjentów. Teraz 100% moich pacjentów zapisuje się do mnie właśnie przez Booksy – wystarczyło, że poinformowałem ich o możliwości szybkiej i wygodnej rezerwacji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Efekt? Telefon milczy, o rezerwacje dba Booksy, a ja spokojnie mogę zająć się rehabilitacją pacjenta – wszyscy są zadowoleni! – mówi fizjoterapeuta Michał Dachowski, właściciel gabinetu Fizjo4Life.

Więcej dowiesz się na: www.biz.booksy.net

Specjalnie dla użytkowników portalu serwis-masazysta.pl przygotowaliśmy rabat na aplikację Booksy – wpisując kod promocyjny: SerwisMasazysta  podczas rejestracji otrzymasz rabat -20 zł na miesięczny abonament Booksy!*

*Oferta ważna przy podpisaniu umowy rocznej.


Udostępnij

Komentarze

komentarze